Frustrated

Jag är sjukt frustrerad, sjukt. Att bli anklagad för något som inte ens har hänt hatar jag. Att sedan fortsätta bli anklagad fast man själv vet innerst inne vad som är sant gör inte det hela bättre.

Jag gillar absolut inte när folk kopierar andras bloggar, det är patetiskt och löjligt. Varför kan de inte komma på egna saker att skriva om. Varför ska de behöva kopiera andras bloggar och sen säga att det är ens eget? Nej, i bloggen ska man vara ärlig och skriva det man själv känner för, det som kommer upp i ens huvud, inte vad någon annan tycker och tänker. Det är falska inlägg och de förtjänar inte att få besökare. Att sedan jag själv blir anklagad för att sitta och kopiera någons blogg är det värsta jag vet. Jag skriver när jag känner för det, när jag har något att skriva, när det har kommit upp någon tanke i mitt huvud. Jag uppdaterar inte varje dag, eftersom det inte kommit upp någon tanke i mitt huvud. Om jag skulle kopiera någon skulle jag sitta varje dag, eller hur? Jag skulle aldrig kunna sitta och kopiera någon annans blogg.

Dessutom vet jag att jag ser bra ut. Jag är lång och smal och snygg och kommer alltid att vara det.
Så sluta sitta och hacka ner på folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback