Fringes and flowers

Det finns inte så mycket att göra när man har ett stort bandage runt foten. Det har snart gått en vecka, sedan om ytterligare en vecka åker bandaget av. Så tråkigt att gå omkring i det. Potatistå, det är vad jag har.

Så vad gör man då, när man helst ska sitta med foten upprätt en halvmeter ovanförhjärtat? Man får ligga ner större delen av tiden. Jag hatar dock att jag känner mig lat, men det kan jag ju inte göra något åt.

Så man sitter och kollar kläder på nätet. Butikerna har varit stängda nu i två dagar, typiskt när man behöver något. Men Nelly har ju det mesta. När man inte hittar en viss sak har Nelly det. Perfect. En fransväska är jag ute efter och de hade det. Den är på väg nu


Underbar. Endast 134:- med studentrabatt. Come to me!


Älskar tubtoppar. Inga axelband, ingen ful bränna. Perfekt till sommaren. 116:- med studentrabatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback