For just one night we could be the same

Jisses. Träningsvärk på hög nivå. Fröken kan knappt sätta sig upp från liggande läge då magmusklerna värker. Ont i bröstmusklerna. Ont i ryggen. Ont i benen bara jag går. Men ack så skönt det är. Man känner att man har gjort något. Man har varit duktig. Kanske samma imorgon. Om så blir fallet, kan jag mer än gärna dela med mig av mina rutiner för en rolig och verkande träning.

Idag har jag varit trött. Har sovit alldeles för lite. Men ett givande litteraturseminarium blev gjort. Trots att det var helt nya människor att prata inför var det inte så farligt. Gött. Men imorgon är jag ledig, skönt att få sova ut.


Strumpbyxor och bandana H&M, top Gina, skärp Cubus, boots Monki, ringar och armband randome 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback