Flower Power

Blommigt är något som kommer vara en stor trend i vår och sommar. Det är något som alla borde satsa på. Det är så fint och man blir så glad av det blommiga. Kjolar, byxor, skor, klänningar med mera fulla med blommor. Självklart inte allt tillsammans, blommiga leggings med en snygg kjorta förslagsvis i denim eller bara ett par blommiga ballerina till en snygg outfit. Jag satsar, jag vill se blommig, somrig och glad ut.



Allt kommer från H&M förutom kavajen som är från Cubus. Kavajen vill jag verkligen ha, matcha med ett par ljusa jeans i vår, perfect.
Kjolen och klänningen ligger i min garderob och väntar på värmen. Kjolen matchas med ett slappt vitt linne och antingen gladiator eller ballerina.
Klänningen är en aning stor i bysten, men det är bara att sy in eller ha inlägg i BHn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback