Fall of me

Förälskad. Förälskad i höstens alla färger och toner. Förälskad i höstens alla material och former.
På hösten gillar jag faktiskt att krypa in dessa tjocka stickade kreationer. Det är mysigt och skönt.

Denna dag har jag fått med mig några mysiga plagg och kläder i höstfärger. Även andra nödvändiga ting. Och jag älskar dem.


Denna ybersköna stickade kofta kommer från Bikbok. Mysig. Matchas med leggings/jeans och boots/converse


Slapp och skönt T-shirt från Solo. Ett riktigt kap må jag säga. Till jeans och boots


Äntligen har jag ett par jeans med hög midja. Från Bikbok. Blir jättesnygga tillsammans med en magkort tröja eller body och ett skärp.


En snygg partyväska hade jag ingen, och det är ju behövligt för en tjej. Sen hittade jag denna på Åhlens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback