Don't blame it on the sunshine

Så fint och skönt väder det är idag. Tidigare när det har varit sol och sett skönt ut har det varit iskallt. Nu blev det en förvåning när man kom ut. Varm luft och jackan behöver inte sättas på. Inte ens tröjan, det var skönt att gå i bara linne. Nu får vi hålla tummarna för att det fortsätter så här och blir varmare.

Jag och älsklingen var ute och gick en runda och tränade lite. Jag själv fick ta det lite lugnt då jag fortfarande inte är 100 % frisk. Men det blev lite chins och lite sprint. Himla roliga övningar faktiskt. Och en hel och komplett chin måste jag klara innan sommaren är här. Det är mitt mål. En chin.

Har precis duschat av mig all svett och fixat till mig. Dags att gå ut mer innan solen försvinner. Passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback