Details. Dots and hearts

Hemma. Jag hade tur jag. Det var nämligen två par strumpbyxor jag hade riktat in mig på, det ena paret fanns några stycken kvar i min storlek, det andra paret fanns det bara ett par kvar i min storlek. It was ment to be. Skönt att ta bilen in, slippa tänka på busstider och allt och bara komma hem direkt.

Nu: lunch. Vad blir det måntro? Jag får se vad jag hittar.
Måste förresten visa ett par skor som kom på posten häromdagen. Har väntat på dem sedan januari!


Att sova med flätor är jättebra. Håret blir fint lockigt och jag slipper slita på håret med plattången då mitt hår annars står åt olika håll på morgonen.


Prickar och hjärtan. Nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback