Dagens

Jag var beredd på mycket kritik under handledningen. Detta blev det dock inte. Det var några smågrejer att ändra, ta bort eller lägga till. Skönt. Gillar vår handledare. Hon ger konstruktiv kritik. Bra.

Vi satt en stund och ändra på allt det, imorrn blir det att skriva mer. Snart klara. Snart där.

Hann med en snabbis på stan. Till mamsen blev det ett fint silverhalsband med ett hjärta och ett glittrigt M. Passande för både att hon är mamma och hennes namn.
Jag hittade harembyxorna med det såg inte alls ut som jag tänkt mig, hittade dock ett annat par. Mycket snygga. Och lite annat. Sommarfint! Visar sen när jag lagt in bilder.



Shorts Bikbok, tröja Gina, Converse, ringar Lindex, Bikbok, H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback