Crazy people, crazy night

Nu kör vi som vanligt gott folk. Inget mer uppehåll, usch och fy och nej.
Kan ju berätta om förra helgen. Förra helgen som var hysterisk rolig med underbara människor.

Fredagen spenderas som sagt hemma hos Maria och Danne, tillsammans med nämnda personer, Ylva samt Bea. Fler personer skulle det ha blivit men icke. Men det blev lika roligt för det. Danne stod för musiken, med inslag av övriga deltagares önskemål, medan vi andra stod för underhållningen. I samband med det blev det sedan spel i form av Jag har aldrig. Otroligt rolig och mycket intressanta saker kom fram. Senare blev det naturligtvis Idol vilket sågs med oerhörd spänning. För er som inte vet är min favorit Weise och jag gick som på nålar när det skulle avgöras om herr Weise var finalist eller inte. Resten av kvällen och natten spenderas på Sliver och Harrys tills vi fick ont i fötterna. Minnesvärd kväll.


Tjejerna. Underbara


Puss!


Ingen fest utan dricka. Här har vi för övrigt festens enda kille


Ja, jo. Det blev ju mycket dans


Min fina Maria

Observera att detta är de anständiga bilderna. Resten håller vi för oss själva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback