Cold in the nose, warm in the heart

Hatar denna förkylning. På dagen idag kändes det bättre, endast lite täppt, så jag tänkte att det kanske håller på att gå över eftersom det nästan var värst igår kväll. Men icke. Är lika förkyld nu. Är täppt som fan så att jag inte kan andas genom näsan. Jag nyser för jämnan och till och med ögonen rinner en aning.
Men jag tänker inte lipa eller lata mig för det. Hatar att missa saker i skolan och speciellt nu under vfun. Det blir så jobbigt att missa det viktigaste och sen ta igen det. Skönt då att förkylningen inte är så farlig under dagen.

Sitter och tittar just nu på Hollywoodfruarna, som vanligt ja på måndagkvällarna.
Ska försöka skriva ihop lite dokument till vfu-uppgifterna.

Så här så jag ut idag:


Leggings Gina, linne H&M, kofta Cubus, skinnjacka Jofama, Converse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback