Citta del mare

Ok, dags att sätta igång.
Dags att berätta om allt. Om de två bästa veckorna i mitt liv.
Om alla vänner jag skaffat, som är bäst.
Men det får bli uppdelat i två-tre inlägg, många bilder ni vet.

På åkdagen fick vi stiga upp fyra på morgonen. Men det var det värt då man fick en hel dag där nere. Resan gick toppen, jag var så exalterad över att få komma till Sicilien. Självklart var det dövarmt när vi steg av planet, men det togs bara emot med glädje.

Dagarna har spenderats med bad och sol, varje dag. Inget slit, bara ta det lugnt. Vi hade fyra pooler att välja mellan, vilken lyx! Vid den olympiska poolen hade Animation team aktiviteter varje dag, såsom vattengympa, vattenvolley och vattenpolo. Även dans till bland annat Shakiras Waka waka.

Kvällarna spenderas på restauranger med buffé (pasta varje dag) och sedan spenderas resten av kvällen och natten (för min del) på Amfiteatern och La piazza där de hade olika shower varje dag samt dans. Detta höll då Animation team i, och de är verkligen bäst. Jag älskar dem allihop och de är vänner för livet.

Citta del mare kommer att besökas varje år, det kan jag svära på. Inget slår Citta del mare på Sicilien. Jag älskar det och älskar folket. Te amo


I väntan på boarding runt klockan sju på morgonen


Alltid lika häftigt att se ut bland molnen


Ankommer till vackra Palermo. Så fint


Inte visste jag att de hade Burger King här nere!? :)


Första doppet. Otroligt varmt och skönt i vattnet.


Kaktusar och kaktusträd hade de gott om


Faktiskt så spenderas endast en dag på stranden. Men poolerna var mycket bättre


Jump for Sicily


Vattenrutschbanorna var så roliga och brantare än jag trodde. Men att gå tillbaka därifrån var inte kul, uppförsbackar som gjorde en dötrött


Show eller lekar varje kväll. Denna kväll parlek. Här skulle de få en pingisboll från ena byxbenet till det andra


En översikt över anläggningen. Stort och mycket att finna och göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback