Citta del mare, del 4

Varje dag hade animation team olika aktiviteter, både för barn och vuxna. Vid den olympiska poolen spenderade jag den mesta av tiden, där var de flesta av dem. Där var det vattengympa varje dag samt olika lekar. Rätt så ofta var det även vattenvolley och vattenpolo. Aktiviteterna avslutades alltid med dans till Havanna Coke och Waka waka.

Det var dagar det. Det var härligt


Vattengympan hölls alltid av mr Marcello, och ibland av Beatrice och Gaetano


Gratis pizza andra veckan. Jag skippade dock pizzan den här gången, det blev pommes och en fin köttbit


Alva och jag


Underbara tjejer. Adriana, Virginia och Inna. Alla tre ingick i animation team och är helt fantastiska


Underbara Virginia. Hon blev en så nära vän trots att jag precis träffade henne. Men det är bara hon och jag som förstår. Saknar dig vännen


Kvällens underhållning var hysteriskt roligt. Här skulle tjejerna föreställa pianon som killarna spelade på. Lite senare var de gitarrer och sedan dragspel. Det var hysteriskt roligt att se på när tjejerna pressades upp och ner som ett dragspel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback