Cause you know I'm starting

Så jäkla trött imorse, visste inte vart jag var och det tog ett tag att vakna. Men med lite oboy, rostat och Jims värld blev jag pigg. Och solen ute gjorde det ju bara bättre.

Idag blir det fortsatt plugg på bibblan, så att vi får det klart. Det är en del sidor att skriva så vi får vara mycket effektiva i vårt skrivande. Inlämning nästa torsdag. Men jag tror vi hinner., vi har bara lediga dagar nu framöver så vi har planerat in varje dag.

Senare ikväll är det blodomloppet som gäller. Jag, Maria och några till. Ska bli kul, första gången för mig. Men förmodligen blir det mest att gå för mig, på grund av min tå. Den blir lite känslig när jag springer. Och efteråt får man frukt och en picknickkasse. Nice

Nu måste vi fortsätta skriva.
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback