Café and shopping

Har sålt de flesta av mina böcker från år ett. Skönt att bli av med dem samtidigt som man får in lite pengar. Det blir mycket i slutändan. Åkte in till stan igår och sålde ytterligare en bok, några böcker kvar sedan är jag done.

Träffade även Maria på stan så vi tog en sväng och en fika. Mysigt. Det blev mycket prat och catching up även om vi går på samma universitet.

Från H&M fick jag med mig finaste jumpsuiten, blir perfekt för sommardagarna. Bild kommer upp inom kort.


Fina Maria på Waynes. För min del blev det en blåbärssmoothie. Sitta på ett fik kan man göra i timmar och bara prata.




Klädsel blev detta.
Jeans från Vila
Linne från Gina
Skjorta och skärp från H&M
Skinnjacka Jofama
Converse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback