Bloggfest - happy, happy

Gårdagen då. Kvällen började med förmingel på Kami Hårdesign där det bjöds på dricka, snacks och hårstyling för den som ville. Träffade på jättegulliga tjejer, och där satt vi ett tag och bara snackade bloggar och annat skoj.

Senare begav sig alla bort mot Platå där bloggfesten skulle vara. Där bjöds det på god mat, dricka och trevligt sällskap. Sedan blev det modevisning där Kami hårdesign och Kicks hade fixat hår och make-up. Måste säga att håruppsättningarna var otroligt fina och bra gjorda. Cred för det må jag säga.

Senare blev det lite tävlingar då Angelica och Charlotte lottade ut bland annat presentkort, smycken, hårvårdsprodukter och kroppsprodukter. Efter det fick alla gå (läs rusa) fram till baren och hämta varsin fin goodiebag. Däri var det himla fina grejer och jag ska avslöja att syster var smått avis idag när jag visade allt. Mer om vad som fanns i goodiebagen kommer i ett senare inlägg.

Nu måste fröken göra sig iordning. Senare ska jag nämlingen åka in till stan och möta upp Maria. Planerna för kvällen är lite gottis och filmkväll. Skoj!


Gratis dricka på Kami hårdesign. Det tackar man inte nej till, hehe.


Jag och två fina tjejor; Angelica och Sofia


Mingel i soffan. Trevligt, trevligt


Denna tjej var himla rolig, Ida. Hennes blogg hittar ni HÄR


Agneta, hima gullig tjej


Det är lustigt att man inte träffat på alla tjejer då man ändå bor i samma stad.


Ida och Sara.


Maten var superb. Himla bra bloggmat!


Två trevliga tjejer. Justine (mitten) pratar väldigt bra svenska för att ha bott i Sverige i endast fyra år. Och sedan har vi trevliga Madeleine 




Amanda och Sofie


Mmm, goodiebags. Tack så himla mycket tjejer för att ni fixade det här.


Modevisning.




Makalösa håruppsättningar.


Det måste tagit ett tag att kamma igenom håret sen.


Jag och fina
Angelica. Så himla gullig tjej.


Jag och Amanda.


Jag och Sofie. Håller hårt i goodiebagsen :)

Tack Angelica och Charlotte för en underbar kväll. Det här var min första bloggfest och jag måste säga att det var över förväntningarna. Jag längtar redan till nästa. Det här gjorde ni bra, tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback