Away everywhere all day long

Gårdagen spenderades till stor del borta, nästan hela dagen.
Farmor ville så gärna bjuda på mat så dit åkte vi mitt på dagen. Några av våra släktingar var där och det blev minst sagt en hel del mat. Kalkon (tror jag), färskpotatis, sedan glass med jordgubbar och grädde och slutligen pinnochiotårta. Min kusindotter var där, alltid lika söt och rolig. Hon fick verkligen allas uppmärksamhet.

Senare bar det av hem till mormor och morfar för att fira morfar. Vi satt ute i trädgården i solen och värmen och där blev det ytterligare fika. Så mätt, men så gott. Det blev lite boulespel som han fick i present och sedan bar det av hem till älsklingen där jag befinner mig nu.

Hektiskt dag, men kul.


Släkten samlad. Det är alltid lika god mat hemma hos farmor


Det börjar tidigt för dem nuförtiden, hehe.


Hemma hos mormor och morfar. Väldigt varmt denna dag.


Alva och morfar i full gång med boule


Bästa syster och jag. Klädsel: tubtop och kjol H&M


Var tvungen att ta bild på denna fina blomma. Med hjälp av lite redigering av fokus och ljus på datorn blev det en perfekt bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback