And so it goes on

Hello.

Sen morgonuppdatering, men jag har gjort lite ditten och datten denna förmiddag.
Har varit i telefon med medicinskt centrum och den här gången kom jag faktiskt fram diret. Jag har äntligen fått min tid. Eller, tid för ett läkarbesök bara. Operationen kommer att ske någon gång i augusti eftersom de har stängt i juli. Men jag ska tjata och vara på så jag kan få en tid nu i juni. Så här kan jag ju inte gå. Men det ser i alla fall lite ljusare ut.

Ska sätta mig ute nu med tidning och uppsatser. Längta mig bort till den riktiga värmen, resor och småturer och den intågande kryssningen om några dagar. Jippi!

På g senare här är lite nytt i garderoben, bland annat mina två bikinis jag fyndat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback