A day off

En hemsk dröm kom till mig i natt. Tur att det bara vara en dröm då. Otroligt skönt att vakna upp. Slutet på drömmen önskar jag att jag hade gjort på riktigt, för länge sen. Då hade det varit över för ett bra tag sen. Men man lär väl sig med tiden. Men detta är dock inget jag önskar dela med mig. Jag håller det för mig själv.

Idag liksom imorgon är en ledig dag för fröken. En ledig dag utan att behöva åka in till Norrköping då. Istället har jag inplanerat läsa, läsa, läsa och in till stan. Förhoppningsvis får jag med mig Remember me hem. Har totalt glömt bort att den släpptes på dvd den 18. Hallå, hur kan jag missa det? Det är Robert Pattinson liksom.

Ska klä på mig något och sedan försöka var lite läseffektiv innan jag åker in. Tror ni jag lyckas?


Bjuckar på en läcker bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback