Night out with the best

Jag väntar med spänning och förväntan på bilderna från visningen. En riktigt bra fotograf fotade allt, himla tur och kul att han var där.

Till dess kan ni få ta del av lite galna bilder från vår utekväll i lördags. Först förfest hos någon snubbe och sedan röj på platens bland allt Halloweenpynt. Skoj kväll med bland annat Maria och Danne. Skrattanfall titt som tätt.Träffade på Dannes syster vilket var en mycket trevlig tjej.

Maria, jag och Danne tog en lång och galen promenad hem till dem. Ställde oss mitt i gatan när det kom massa bilar och slängde chokladkulor i Stångån. Onykter? Somnade gott sen hemma hos dem och vaknade upp trött och bakis och åkte sedan hem. En skoj kväll må jag säga.


Min fina Maria och jag.


Frisyr och make-up från visningen. Älskade det.


Vad ska man säga. Danne fick för sig att plocka ner det mesta av spindelnätet på Platens och pynta sig själv. Envis var han dock när jag skulle hjälpa honom att få av det, haha.


Det blev nattmat på 5tastes.


Bästa <3


No comments.


Tack för en underbar och rolig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback