Party, party

Underbar födelsedag, underbart och galet party. Mina vänner gjorde kvällen. Som tur var, var det inte jag som fick minnesluckor.

Förfest hemma hos Maria och Danne med diverse människor. Musikval till viss del av födelsedagsbarnet själv, dans, spel och champagnedrickande. Sedan slog vi klackarna i taket på Platens och begav oss hemåt vid halv fyra på morgonen. Riktigt roligt och ännu roligare när man inte blir bakis. Väljer att inte lägga upp alla bilder, hänvisar istället till fb.


Jag och mina tjejor. Fuck yeah


Partyfixarna. Ytterst fin "badmössa" Daniel har på huvudet


Hör och häpna. Den här mannen hälsade på


Finns inget annat val när glasen är slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback