More fashion

Bikbok. Bikbok är affären i mitt liv. Majoriteten av mina kläder kommer därifrån.

I torsdags innan jag begav mig till Karlstad blev det en snabbsväng dit. Denna torsdagen hade de nämligen 50% på allt i butiken. Skulle vilja ha nästan allt i den butiken. Alla ni tjejer som inte var där då missade verkligen något. Kom ut med flera underbara plagg och ännu tyngre packning. Värt det. Vart de får plats i mina garderober är struntsamma.


Älskar fransarna på sidan, det gör den lite häftigare. Kan matchas med svarta jeans, lite halvt instoppat; ett par tjockare strumpbyxor eller skinnbyxorna, lite halvt instoppat. Under: svart BH eller bustier. Till fest: Ett par höga klackar, till vardags: Converse eller boots.


Flickigt och sött och jag älskar det. Kommer matcha den med svarta jeansen och högklackade boots.


Helt förälskad i bodies. Man slipper oroa sig över att överdelen ska åka upp och att man ska stoppa in det igen. Och de kan matchas med så mycket, till vardags som till fest. Att det är genomskinligt gör inget, det är ju det som är snyggt. Kommer ha den exempelvis tillsammans med mina svarta sammetsbyxor och högklackade bootsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback