Idol 2010 Karlstad

Ytterst mäktigt att se Idol live i en arena än att se på tv. Att se Idol i Löfbergs lila arena i Karlstad var häftigt. Ja, häftigt var ordet. Mellanakterna var lika bra som det tv-sända.

Jacob Öqvist från Vakna med the voice och några av de utslagna Idolerna underhöll i pauserna. Vi hade soffan där de sitter och pratar efter uppträdandena mitt framför oss. Idolerna var fantastiskt bra och det blev många foton. Det enda negativa är ju att herr Weise åkte ut, vilket var helt fel.

Kvällen var i alla fall mäktig och jag var nästan som ett litet barn när jag var där och fick se dem live.


Två tredjedelar av juryn, Andreas och Bagge


Laila på ingång


Det blir ett annat ljud, annorlunda surround live


Soffan hade vi nära


Andreas Weise. Han var riktigt riktigt bra den kvällen


Det var häftigt att få se hur allt såg ut och hur alla jobbade




Linnea


Jays version av Prayer var riktigt bra


Olle. Tyvärr tyckte jag att han skulle åka


Minnah


När alla hade sjungit och allt var slut sjöng alla Idoler, inklusive de utröstade, All I need is you. Underbar låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback