But I don't wanna seem so weak

Jag har hittat ny liten kärlek. Vi klickade direkt när vi möttes och vi hade en rolig helg, jag och Alfons. En underbar liten pälsig sak på fyra ben. Han välkomnade mig direkt med att  hoppa upp på mig och han verkade tycka om mig. Han och jag har lekt mycket med diverse mjukisdjur och han har blivit bjuden på både leverpastej och godis. Vi har gått promenader med honom och han har myst med oss.

För övrigt har det varit en toppenhelg. En helg som dock har gått alldeles för fort. Vi har utforskat en del av Karlstads affärer där jag fick agera smakråd och vi har utforskat en del utav skogen. Vi har lagat underbart god mat och jag har druckit rödvin för första gången. Inte gott kan jag säga.

Jag har haft en jättebra helg och det var underbart roligt. Måste säga att jag gillar Karlstad.


Kan man bli sötare?


I lördags köpte vi denna mjukisboll till Alfons, något som uppskattades väldigt mycket. Denna lekte vi med enormt mycket. Misstänker att den är sönder om några dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback