Blizzard

Snön kom till Karlstad redan i fredags. Då var det mysigt. Det var lagom mycket snö, kramsnö, och det var mysigt att vara ute med hunden. Men nu har snön hittat till Linköping. Gillar det så länge trafiken fungerar som den ska och det inte stormar. Snökaos har ju de dock varnat för och det låter inte lovande. De säger att vi ska vänja oss, men vem vill det? Det ska ju vara mysigt att gå ute i snön, inte så att man knappt kan andas snön känns som spik i ansiktet. Det är liksom inte Alaska vi bor i. Men det är väl bara att acceptera läget, vintersäsongen är ju ändå här.

Fröken ska ta och försöka plugga lite. 30 sidor ska jag väl orka läsa idag. Sedan planera lite inför fredag. Fredag den 26 då jag har funnits på denna jord i 22 år. Jag vet redan en present jag ska få. Kul :)


Jeans Bikbok, blus Bikbok, boots Skopunkten, klocka Ur&Penn

Kommentarer
Postat av: mirjana

fin blogg du har!

2010-11-24 @ 20:02:20
URL: http://zajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback