I'm who I've got to be

Jay vann Idol. Woho. Inte överraskande precis. Det var väntat. Men han är bra, riktigt bra. Vinnarlåten var även den bra, satte sig på hjärnan direkt. Så nu är frågan vad man nu ska se på fredagkvällarna.

För mig blir denna och säkerligen även nästa helg lugn. Hemtenta står på schemat och har hittills skrivit tre av mina tio sidor. Det går ju på i alla fall även om det är himla svårt. Mitt mål är dock två sidor om dagen och om jag ska uppnå detta mål har jag en sida kvar att skriva idag. Det är bra med delmål, strukturera upp det lite. Så det är väl bara att fortsätta.


Kassa bilder då mörkret började infinna sig. Skjorta H&M, kofta Monki, Over knee-strumpor H&M, örhängen H&M, skor Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback