All I want for christmas

Ingen jul utan Kalle Anka. Men heller ingen jul utan julklappar. Faktiskt. Det är något speciellt att sitta samlade alla i familjen och öppna. Mysigt på något sätt.

Och jag är jätteglad över det jag fick. Både väntade och oväntade saker. Fina grejer.


Julklapparna som öppnades hemma hos pappa.
Glas, aprikosvodka, Barns tankar om kärlek, Blondinbellas Egoboost (som jag förövrigt blev smått förvånad över att jag fick av pappa), ansiktskrämer, världens bästa kamerafodral (som ej finns på bild) samt lite pengar.


Julklapparna som öppnades hemma hos mormor och morfar.
Så länge vi båda andas, The Twilight saga: Eclipse, necessär, ring, skeletthalsband, Calvin Klein Euphoria parfym, kamerafodral, presenkort på Bikbok, blus från Bikbok (där priset sitter kvar), och sedan lite pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback